مورینیو (سری1): آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 111
بازدید هفته : 445
بازدید ماه : 799
بازدید کل : 8836
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 111
:: بازدید هفته : 445
:: بازدید ماه : 799
:: بازدید سال : 1450
:: بازدید کلی : 8836

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورینیو (سری1): آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:17 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مورینیو (سری1): آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت؛ استقبالی که شایستگی اش را دارد

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف امشب تیمش مقابل منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که ترجیح می دهد تا هواداران یونایتد به جای تعریف وتمجید از یکی از بازیکنان او، به او توهین کنند.

 

مورینیو دراین کنفرانس خبری صحبت های زیادی را برزبان آورد که متن این صحبت ها را به گزارش آ.اس در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم و دراینجا می توانید بخش اول این صحبت ها را مطالعه کنید:

کریستیانو چطور است ؟ از اینکه در کانون توجه فرگوسن و هم تیمی هایش است چه حسی دارید؟

به نظرمن اوضاع و احوال خوبی دارد و امیدوارم که خوب باشد ولی شخصا ترجیح می دهد که به جای این تعریف و تمجیدها از او بد می نوشتند. اینجا خیلی خوب او را می شناسند ولی انگلیسی ها خیلی باهوش و درعین حال صادق هستند. آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت؛ استقبالی که شایستگی اش را دارد.من در بهترین سالهای رونالدو در انگلیس ، در اینجا حضور داشتم و باید بگویم که شایستگی تمام این تعریف و تمجیدها را دارد. انگلیسی ها به خاطر شیوه آماده سازی شان برای این بازی خیلی باهوش و هوشیارند؛ چون رونالدو را خیلی خوب می شناسند. او در حال تکان دادن قلب رونالدو هستند و با این تعریف و تمجیدها، می گویند که رونالدو می خواهد به خانه بازگردد. این از آن سبک حرفهایی است که تنها می توان درمورد کسی که او را خوب می شناسی بگویی ولی بهترین راهکار نیست . قطعا رونالدو مثل بازی رفت تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا رئال مادرید به پیروزی برسد.

فکر می کنید که منچستر مثل بازی برنابئو تدافعی کار خواهد کرد؟

من درانتظار آن هستم که در زمانهایی که رئال توپ را دراختیار دارد، منچستردر لاک دفاعی فرو برود و زمانی که توپ دراختیار آنهاست، یونایتد تهاجمی کار کند. ما هم همین طور خواهیم بود. با وجودی که ما عقبتر هستیم، ولی باید خیلی زیاد دفاع کنیم و خوب به دفاع بپردازیم. آنها بامالکیت توپی که دارند، تیم قدرتمندی هستند و هدف ما این است که حمله کنیم و به گل برسیم.

بعد از دو بازی اخیر مقابل بارسلونا؛ چه کسی بهتر است؛بنزما یاایگواین؟

تمام بازیکنانی که اینجا هستند، خوبند و آماده بازی کردن هستند، به استثنای کاسیاس

بعد از کسب دو پیروزی مقابل بارسلونا، تیمتان با روحیه تر از همیشه به میدان می رود.نه؟

به نظر من ما دو بار مقابل حریفی مهم به پیروزی رسیدیم ولی اگردراین دو بازی ، متحمل 2 شکست می شدیم هم ذهنیتمان به همین ترتیب بود. بحث سه تورنمنت مختلف درمیان است. در جام حذفی به فینال رسیده ایم. در لالیگا برگ برنده از دست ما خارج است و در لیگ قهرمانان اروپا هم اینجا هستیم.اگر با آمار و روندی خوب به یک مسابقه گام بگذاری، اتفاق مثبتی است. ما این نیاز را حس کردیم که یک روز زودتر عازم سفر شویم. و علاقه ای نداشتیم که یک شب بیشتر اینجا باشیم. ما انگیزه های زیادی داریم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

درصورتی که ژابی آلونسو و راموس دراین بازی کارت بگیرند، بازی بعدی محروم خواهند بود. این روی عملکرد رئال تاثیرگذار خواهد بود؟

هیچ مشکلی نیست. اگر به مرحله یک چهارم پایانی برسیم و این دو بازیکن نتوانند بازی کنند، مشکلی نخواهد بود. اما اگر حذف شویم و آنها محروم نشوند، فاجعه بزرگی خواهد بود؟ بهتر است که آنها کارت زرد بگیرند ولی ما به مرحله یک چهارم پایانی برسیم.

 به تازگی 50 ساله شدید. می توانید تصور کنید که مثل فرگوسن در دنیای مربیگری باقی بمانید؟

من چنین چیزی را تصور می کنم. بلکه اگر خدا سلامت خوبی به من بدهد چرا که نه. هیچ کسی مثل فرگوسن وجود ندارد؛ او بی نظیر است. با بلوغ و تجربه و با بالا رفتن سن در این شغل پیشرفت می کنی

درمصاف های رودررو با فرگوسن برنده بوده ای

فکر می کنم بازی های زیادی مقابل یونایتد برگزار کرده ام؛ برده ام، مساوی کرده ام و باخته ام. آخرین باری که مقابل یونایتد قرار گرفتم با اینتر بود که در آن بازی باختیم. در مجموع در 20 بازی مقابل یونایتد کار کرده ام. آمار برای من چندان مهم نیست و سه شنبه شب هم هر نتیجه ای ممکن است به دست بیاید.

http://u.goal.com/240300/240398hp2.jpg




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: